Komunistické manýry Dr.Ika

Netušil jsem, že když napíšu o komunistickém režimu jako o špatné věci, bude takhle silná odezva. Hlavně od dětí, které se narodili až po sametové revoluci...

Nechápu, co jim doma rodiče cpou do hlavy nebo kde na ty svoje rozumy chodí. Navíc někoho osočí, a pak zakážou k článku diskuzi, tak jak to udělal Dr.Ik. Asi komunista každým coulem, když mu nevadí cenzura a sám jí propaguje. Některé komentáře samy o sobě hodně napovídají o jejich autorech... Bohužel.
Až tahle generace půjde volit, budu se strachovat jak to dopadne. Podívejte se laskavě do světa na komunistické režimy, jak to tam chodí. Nebo se stačí podívat do historie našeho státu. Čína, Kuba, Severní Korea... Chcete k nim znovu patřit? Já ne.

Až volby vyhrají komunisti, emigruji
Nevím, ČR mám rád. Je to moje vlast, narodil jsem se tady, ale hloupost některých lídí kteří tu žijí se nedá přehlédnout. (Iku a QS, nemyslím to na vás, ať se zase nestrhne nějaká mela kvůli blbostem). Až jejich počet přeroste přes určitou mez, budu muset jednat...

QuickShare: politika není pro blog
Omyl, každý si může psát o čem chce. Nevím proč bych nemohl. Nežiju v Číně abych na googlu nemohl vyhledat slovo demoracie a podobně. To samé je to i s mým blogem. Píši co chci a jak chci. Nejsem ničí otrok a ani poskok.

Kategorie Politika je u mě skoro od začátku blogu, rozhodně jí rušit nebudu, spíš naopak... Budu se jí věnovat častěji.


<Starší | tento článek | Novější>

Napsáno: 24. 4. 2006, 00:00 | Přečteno: 3867x | Kategorie: Politika | Napsal: peCan.cz |

Komentáře: 52
Souhlasím s tebou 100%!
Odpověď | 2006-04-24 14:43:07
.:. Onecar | www | mail
On se rád naváží a pak hraje uraženého.. nevím prč bys nemoh
psát o politice, já to totiž jinak skoro nevidím :-D
Odpověď | 2006-04-24 14:49:08
.:. ANTONY | www | mail
:D
Odpověď | 2006-04-24 14:52:23
.:. tom591 | www | mail
QS má pravdu, a IK to možná nemyslý tak jak si to myslíš Ty...
Nikdo neřekl, že chce nastolit tvrdý režim - diktaturu... A oni
komunisti tvrdí, že chtějí diktaturu??? Když jo, tak to se teda
omlovám... Já nejsem za komouše, ale ani proti, protože mi je to
úplně jedno... Takže se do toho radši ne*eru.

Jinak jsem se zarazil, u Tvého komentáře - zimmi: trochu me
prekvapil tvuj nazor, mel jsem te za
rozumneho cloveka


Trochu blbý, aby si takhle reagoval na "demokratický" názor...
|-/
Odpověď | 2006-04-24 15:13:22
.:. peCan | www | mail
tom591: Co je na tom? proste me prekvapil. Podle me diktatura
neni jediny system, ktery muze fungovat. Demokracie funguje lip...
Urcite by se ti diktatura na vlastni kuzi nelibila...

Je jasne, ze uz nehrozi znarodnovani a tvrda diktatura jako kdysi,
ale treba po valce byl Hitler a jeho rezim oznacen jako zlocinny, to
by se melo stat i komunismem.
Komunisti by se meli verejne priznat ke svym chybam v minulosti,
omluvit se, ze se chovali tak jak se chovali.
Odpověď | 2006-04-24 15:26:23
Souhlasim s nazorem Pecana. A Vy panove (QS a jeho komunisticky
spol.) nejprve vezte a pak mudrujte. Z toho co jsem cetl nevite o
komunizmu nic, tak nemohu pochopit, jak muzete psat ty
"budovatelsky" keci.
Odpověď | 2006-04-24 15:27:55
.:. tom591 | www | mail
peCan: Ty si snád někde četl - že bych chtěl já
diktaturu???

Urcite by se ti diktatura na vlastni kuzi nelibila... - já
jsem někde psal, že by se mi líbila???
Odpověď | 2006-04-24 15:29:13
Ti co rikaji ze jim je jedno jaky je tu rezim, nechodi k volbam a
pak krici ze se maji spatne. Tech je mi lito.
Odpověď | 2006-04-24 15:29:44
.:. tom591 | www | mail
zubni kartacek: seš trapnej, nikdo, nikde nepsal, že by
chtěl komunisti ve vládě, nebo něco podobnýho, jsou po pouze
úvahy...
Odpověď | 2006-04-24 15:30:39
.:. peCan | www | mail
tom591: ja jsem reagoval no to, jak jsi reagoval na to, jak
jsem reagoval na zimmiho :-) nerekl jsem, ze chces diktaturu, cti
pozorne. jen jsem rekl, ze by se ti to nelibilo. tak nevim proc jsi
se zastal zimmiho, ktery by s diktaturou nemel potiz (podle jeho
prispevku)

error414: Kdo nevolí, at si nestezuje. ja jsem volil kazde
volby co byli od mych 18. narozenin.

tom591: Nevim proc utocis na ZK... Zbytecne. On o
komunisticke vlade nepsal:-)
Odpověď | 2006-04-24 15:54:02
.:. tom591 | www | mail
error414: Ať hlasujou zkušení a inteligentní lidé jako
je peCan, pak to tu bude vypadat líp.... 8-|
Odpověď | 2006-04-24 16:13:34
tom591: Ja jsem ale nerikal, ze nekdo rikal ze chce komunisty
ve vlade. Nectes pozorne prispevky.
Odpověď | 2006-04-24 16:26:50
.:. peCan | www | mail
tom591: osobne se povazuju za celkem inteligentniho, zivotni
zkusenosti mit moc v 21 mit nemuzu.
Ale i tak vidim asi dal nez za rudy obzor:-D
Odpověď | 2006-04-24 16:30:59
.:. Mára | www | mail
Já to řikal, že komunisti sou smradi :-D Taky byste mohli
blognout o něčem normálním ;-)
Odpověď | 2006-04-24 16:33:11
.:. Dr.ik | www | mail
Posledni clanek co k tomuto píšu:

Komentare jsem zakazal proto, protoze nemeli smysl, nikdo nazor
nezmeni a vedla se zbytecna diskuse. QuickShare má pravdu, protoze
pak ty komentáře, to je zbytečný ne? Můžeš si psát o čem
chceš, ale politika je to nejhorsi tema.... TImto koncim
Odpověď | 2006-04-24 17:11:07
omg, vidim ze mnoho ludi sa skor venuje dizajnom nez politologii:-D
nikto o tom nic neviete, toto som dal precitat kamosovi
politologovi, vraj sa sulal 8 hodin a setci si mysleli, ze sa asi
zblaznil :LOL:
Odpověď | 2006-04-24 17:29:05
Me by chlaoci zajimalo, co vite o komunistech vy, mozna tak co VAM
natloukli rodice do hlavy, ale to je jedno. Jinak peCane, ja jsem
nerekl, ze nemuzes psat o politice, jen jsem chtel rict, ze
subjektivni nazory vzdycky roztrhnou diskusi typu u predchoziho
clanku. Komunisti mohli byt jakykoliv, ale proste ideologie je podle
meho dobra a oni se ji alespon snazili vybudovat, demokracie ma take
dobrou ideologii a kam jsme to dotahli. Proste nerikal jsem, ze to
tu bylo uplne ruzove, dejme tomu, ze jsem vytahl jedny z tech plusu,
ktere komunismus nesl a myslel to dobre. Ja bych to videl jako
uzavrenou kapitolu, tu dobu uz stejne nezmenime, je to za nami, uz
ani ta nase krasne vybudovana demokracie uz se nezmeni, bohuzel 8-|
Jinak o politice si pis, nevydal jsem zadne narizeni aby si nepsal,
to v zadnem pripade ;-) Jinak ohledne politiky ma kazdy nazor, tady
Mara je pri Paroubkovi, ja proti, a mohli bysme se hadat do
nekonecna, kdo ma pravdu a kdo ne, nekdo je proti komunistum, moje
babicka je zase pujde volit :-D Nase rodina zustane doma a nikoho
volit nebude a at se kazdy rozhodne sam a takova antikampan proti
ODS se mi zda uplne smesna, mozna zabavna, ale uplne spise trapna od
CSSD, co si o tom treba myslite vy?
Odpověď | 2006-04-24 18:06:10
.:. Bugsle | www | mail
QuickShare: tady je rozdíl mezi komunismem a marxismem, he,
ale ono uz to stejnak spliva
Odpověď | 2006-04-24 18:43:52
.:. st | www
souhlas; taky jsem strašně rád že si můžu psát co chci a taky
si hlavně teď na blogu budu psát o politice do zlámání prstů,
dyk je to krása... a kdyby se k vládě, byť částečně, dostali
komunisti taky hned emigruju, nebo budu čekat s kalachem až mě
někdo přijde znárodňovat... prostě nasrat soudruzi, nasrat, nic
nebude
Odpověď | 2006-04-24 19:15:43
tom591: Haha! Rusáci taky přijeli že nás jako budou
zachraňovat a co z toho potom bylo?
Odpověď | 2006-04-24 19:21:55
já jako zastánce extrémní pravice řeknu jediné, komunisti jsou
stejné svinstvo jako my, s tím rozdílem, že je nikdo nevykázal,
takže podle jejich vlastního hesla by se měla zasvést stejná
měřítka a měli bychom zabránit tomu, aby v sadech dozráli
rudé třešně a postavit je na stejnou nelegální úroveň,
přesvědčení je moje věc, ale pokud je extrémistické, nemohu
ho vnucovat lidem, mohu podle něj žít,...

btw. Ik si na kontroverzních článcích zvyšuje návštěvnost,
což je chválihodný výkon, ale zastávat se komunismu je
opovrženíhodný hyenismus, který nás všechny žene zpátky
někam, kde byli naši rodiče a to není cesta... Iku? umřeli
tvoji (pra)rodiče jako političtí věznové? ne? tak drž hubu a
nech peCan, ať si píše co chce, ne, že bych je snad znal, ale
sám bych takhle nechtěl skončit, to vím naprosto přesně
Odpověď | 2006-04-24 19:35:11
QS: nevolením mlčky podporuješ extrémisty... howgh, domluvil sem
Odpověď | 2006-04-24 19:36:35
.:. Hudy | www | mail
Pro všechny co tu obhajujou komunismus jako dobrou ideologii bych
vzkázal toto :

Přál bych Vám zažít ten pravý komunistický režim, ne tu
líbivou politiku co teď dělá KSČM. Ono totiž dostat se KSČM k
vládě, na 100 % by se snažili o to samé, co tu bylo před rokem
1989. Jinak totiž komunismus fungovat nemůže.
Odpověď | 2006-04-24 19:45:51
.:. kačko
Vaše komentáře všech mě velice zaujali. Když to dám dohromady
dá to velice zajímvý názor. Myslim si , ale že původně se asi
pecan zamýšlel koho bude volit. Což když si uvědomíte dnešní
politickou scénu tak to je supr. Spíš by mě zajímalo, když už
tu je ta debata koho teda by jste volili vy. Nevěřim, že by jste
volily komunisty ,ne zhlediska ideologie, ale zatim jsou nemastný
neslaný.I když ta ideologie tu je. Narazil jsem na slovo
demokracie. Pokud mě pamět neklame tak demokracie neni
spravedlivá a ani být nemůže. Vemte si debatujete v 6 lidech a
co člověk jiný názor. Proto jsou volby -zvítězí ten kdo má
nejvíce hlasů (ostatní se chtě nechtě musí podřídit) Tomu
já říkám demokracie. Ano za dalších 5 let se uvidí a pokud to
někdo dělá špatně tak se vymnění pokud zase bude většina
pro. Myslim, že to je demokracie. A já jsem za ní rád- protože
mam možnost si vybrat. Taky se mi líbilo, že v 10 letech nikdo
chápal socialismus. Mě bylo v době revoluce 16 a byl jsem mimo
tak nevim. Možná to bylo způsobené neinformovaností, zkrátka
ve škole řekli a jelo se . Dneska máte možnost sbírat infomace
z více kanálů. Máte větší rozhled a tomu já říkám
demokracie. Toď vše. Jo ještě něco jestli si nikdo myslí, že
kapitalismus nespolupracuje s komunismem tak se plete. Viz zprávy
Amerika a Čína- jak jde o prachy jde vše stranou 8-|
Odpověď | 2006-04-24 21:31:31
.:. tom591 | www | mail
Já do teď opravdu čumím, kdo, vlastně tady komunismus
obhajoval... Jak o vládnoucí stranu...

Spulka: Jsem řekl, že chci komunismus??? Nebo něco
takovýho... Už sem nepujdu, jste všichni trpný, někdo nečte, a
pak píše, někdo leze do prdele peCanovi... Z těchto
komentářů, peCan vyjde jako největší komunista.
Odpověď | 2006-04-24 21:32:46
.:. Swooper | www
suhlasim, ak raz pride taka doba emigrujem tiez..
Odpověď | 2006-04-24 23:20:21
.:. peCan | www | mail
tom591: mozna to neni o tom ze by me nekdo lezl do pr*ele,
proc by to delali. osobne se z nikym z nich neznam, nevim jaky by z
toho mohli mit prospech.

Ja komunista rozhodne nejsem ani pri nejmensim. Jsem razantim
odpurcem tohoto rezimu, i kdyz uznavam, ze prvotni myslenka asi
nemela nejhorsi umysl. Proste jsme se presvedcili, ze komunismus
neni cesta. Vidis to i na ostatnich komunistickych statech, hlavne
jak se tam dodrzuji lidska prava. Nechtel bych se dozit doby, kdy me
bude nekdo rikat co muzu a co ne. Leda tak moji rodice, tem to pravo
neupiram i kdyz jsem dospeli, ale konecne rozhodnuti je VZDY na me.
Odpověď | 2006-04-25 08:20:21
Me se strasne libi, jak vsichni pisou o necem, cemu nerozumi :-D
Odpověď | 2006-04-25 09:43:43
no a hlavně, že ty si exper maikeroo
Odpověď | 2006-04-25 10:59:01
.:. peCan | www | mail
Jan Hommer: to bylo na me? myslim si, ze politice totiz
docela rozumim...
Odpověď | 2006-04-25 11:20:55
.:. Onecar | www | mail
Proč se tedy komunistům dávají hlasy čím dál více? Myslí si
snad lid, že se polepšili? Podle mě zůstala ideologie stejná,
ne-li horší.. teď jen nahlas uvažuju, netvrdím, že o tom něco
vím, ale proč se nezeptat někoho jiného než rodiny že :-D
Odpověď | 2006-04-25 15:44:27
.:. peCan | www | mail
Onecar: lide asi zapomneli jak jim bylo... Je to v lidech,
vzdy se dele pamatuji pozitivni zazitky a udalosti nez ty negativni.
(seriozni vedecky vyzkum).

A to proc maji komousi porad vic a vic hlasu netusim, asi jsou lidi
otraveni ze soucasne pol. sceny.
Odpověď | 2006-04-25 16:05:13
.:. kacko
Neni se čemu divit . Jeden krade druhý kecá a krade a třetí
čumí. Ale když jsme u toho zamyslel se někdo proč se kurva
nikdo po revoluci neodsoudil . Myslim když tu jsou věci typu
komouši apod. Ono to totiž neni tak jednoduchý jak by se zdálo.
Zastánci tvrdého kapitalismu tak mi to vysvětlete. Když tomu tak
rozumíte. :-)
Odpověď | 2006-04-25 16:19:05
.:. kacko
Jinak si myslim, že když něco tvrdě odsoudíte stáváte se
stejnými diktátory jaký tu byli.
Odpověď | 2006-04-25 16:30:54
Náhodou sem si přečetl článek u Ika dřív, než tenhle a
chtěl sem mu hned něco napsat. Jenže bych musel být
zaregistrovaný, což nejsem a být nechci. Počáteční nasranost
ze mě už vyprchala a jen bych dodal...iku, stfu, je ti 15 a
nevíš o čem mluvíš (neni to myšleno nějak špatně, ale
upřímně) - a ještě chceš poučovat další...nehledě na to,
že sympatizuješ s komunisty. Kdyby ses trochu zajímal o minulosti
našeho státu (když pořád sedíš u pc, tak si to můžeš lehce
najít na netu), nenapsal bys takové nesmysly, jako si napsal.
Pochybuju, že ty sám máš nějaký ucelený názor (ani ho po
tobě v 15 nechci), takže jen drmolíš to, co tvoji
rodiče/bližní.
Řikal sem si, kde berou komunisti furt tolik hlasů, když už ta
starší generace, která je převážně volí, pomalu
odumírá...jenže ejhle, ty jsi nesporným příkladem, že mají
bohužel své nástupce. Možná, za pár let pochopíš, co si
žvatlal za nesmysly, spolu s tim druhym nazdarem v tvojich
komentářích.
Thxbye
Odpověď | 2006-04-25 20:20:29
.:. error414
O politice uz dost
Odpověď | 2006-04-26 11:17:01
.:. Spulka
QuickShare: Správně ať raději zůstanou doma
Odpověď | 2006-04-26 19:14:02
.:. Spulka
tom591: Zdá se mi že bys byl nejradši na obou stranách
najednou
Odpověď | 2006-04-26 19:19:14
.:. tom591 | www | mail
Spulka: Mně se zdá, že tomu hovno rozumíš.
Odpověď | 2006-04-26 19:31:01
Chtěl jsem původně napsat do Ikova blogu - ale registrovat se tam
nehodlám - musím se zastat pecana - protože :
1) Dr-ik krásně kritizuje všechny okolo že to maj z učebnic
atp. jemu je 15 - ani se v tom režimu nenarodil a vykládá všem
okolo jak bylo líp. Zajímalo by mě odkud tedy ty své
komunistické rozumy má?? (nejspíše vymývání mozku v ranném
věku)
2) Stačí se podívat na Činu - ano ano rychle rostoucí ekonomika
atp. - ale na druhé straně lidská práva jim nic neříkají,
cenzura internetu (respektive všeho)
3) Ať už se budete bavit vzdělání (nejsi v tom a tom? nejsou
tvoji rodiče tady a tady? Mas smulu! a takhle to bylo se vsim!)
nebo o čemkoliv jiném komunismus je sviňárna.
můžete mi vy zastánci komunismu říct co je na tom režimu tak
báječné?? já bych vám to řekl ale nemám v povaze používát
vulgární výrazy. Jen bych byl rád kdyby si někdo ksakru
uvědomil co vlastně propaguje!
btw. ted sem si precetl EnoLatsSe - a je to tak jak to napsal - HOWG
Odpověď | 2006-04-27 10:25:04
.:. sTeeVe | www
Já souhlasím s Programem...je sice fakt, že demokracie je o tom,
že každý může svobodně vyjádřit svůj názor a tedy i názor
na to koho bude volit, ale já upřímně doufám, že se komunisté
k moci nedostanou.

Neříkám, že chci ze sebe dělat někoho chytrého, protože jsem
z komunismu zažil asi dva měsíce svého života, ale podle mě se
měla z historických i morálních důvodů hned po revoluci
zakázat komunistická strana úplně. Pokud vím, tak to okolní
státy udělaly.

Pokud bych mohl volit, tak bych opravdu váhal mezi mnoha stranami,
ale vím, že komunisty bych prostě nevolil už z principu. Stačí
si přečíst pár publikací, zhlédnout pár dokumentů. Podívat
se, jak to vypadá dnes v Číně, atd.


Přivítal bych prostě úplné zrušení komunistické strany, ale
bojím se, že mne nikdo nepodpoří.
Odpověď | 2006-04-28 19:01:34
.:. sTeeVe | www
Jo a ten článek u Ika mne docela vyděsil...
Odpověď | 2006-04-28 19:04:41
.:. sneczech | www
souhlasím, komunisti využívají demokratických výhod aby se
dostali k moci a pak všem demokracii sebrali. Bohužel bude čím
dákl těžší to předávat dál...
Odpověď | 2006-04-29 21:42:10
sTeeVe: Je to skutečně tak - stejně jako jsou zakázány
nacionalistické strany tak jsou v ostatních státech zakázány
strany komunistické. Proč u nás není zakázána komunistická
strana?? Již jednou bylo dokázáno, že socialismus prostě
fungovat nemůže. A KSČM se netají snahou o socialismus. Mohu jen
doufam že lidí (dětí) jako je dr-ik bude minimum...
Odpověď | 2006-04-30 12:33:07
Nechápu, jak můžou lidi volit komunisty... 8-o Viděli jste
vůbec někdy (chodí to na ČT2) Železnou oponu?! Tam aspoň
uvidíte, jaké byli komunisti svině!!! :-[]
Odpověď | 2006-05-02 17:26:57
podívejte se na toto:
odkaz
ny/20999-prevadecsky-chodnik.html
Odpověď | 2006-05-02 17:37:45
Musim to sem take pridat odkaz
Odpověď | 2006-05-06 17:54:12
.:. MIRDa | www
souhlasim, blog je o informacich bez cenzury. Piste si na nem co
chcete a komu se to nelibi ad se nevraci... Komunismus je svinstvo a
komunisti jsou svine, jen spousta mladsich mezi nami o tom nema
tuseni a to predevsim kvuli stranicke knizce jejich rodicu :-(
Odpověď | 2006-05-17 16:20:48
Ať si každý píše do blogu co chce. A když to někomu vadí tak
ať se nedívá 8-o nějak takhle 8-o . A jinak Dr.Ik. si kvůli
tomu zrušil web :-D
Odpověď | 2006-05-26 14:41:09
.:. peCan | www | mail
zedjunior: To nebylo jen kvuli tomu, spis ho zrusil protoze
si uvedomil ze psat sracky o nicem je fakt o nicem.
ps: ne ze bych psal o necem lepsim;-)
Odpověď | 2006-05-26 15:14:00
Já bych Dr.Ik.ovi doporučil odkaz (já
jsem si dal ty obrázky na plochu mobilu) 8-|
Odpověď | 2006-05-29 19:42:39
.:. Ondra | www
tom591: Neříkají, že chtějí, ale ty jim věříš? Z
odkaz
Komunisté v naší zemi jsou stejným ohrožením demokracie,
jako byli kdysi nacisté. Patnáct let po listopadu 1989 usilují o
získání moci, aniž by alespoň vyjádřením lítosti a omluvou
přispěli k tomu, aby se náš národ vyrovnal se svou
komunistickou minulostí. Nezřekli se symbolů a názvu, které pro
tisíce občanů znamenaly smrt a pro statisíce vyhnání, ztrátu
svobody, majetku, půdy či zaměstnání nebo zákazy studia.
Trvá-li KSČM na názvu "komunistická", trvá tím na třídním
boji, diktatuře proletariátu a omezení vlastnických práv
občanů jako na ideologii, kterou je třeba uskutečnit v praxi.
Odpověď | 2006-06-26 16:38:59
Přidej komentář
Jméno
Web
Mail
Kontrola Zadejte číslo pět
Text

:-)
:-D
:-(
|-/
:-[]
;-)
8-|
8-o
Zde formátuje Texy! (syntaxe)
  • Příklad formátování příspěvku:

    **Tlustě**
    *Kurzíva*
    "Odkaz":http://neco.cz nebo http://neco.cz (i www.neco.cz)
    /---code php
    php kód
    \---

  • Pro odeslání zprávy můžete použít klávesovou zkratku Alt+S. (Podporují jen některé prohlížeče)
  • HTML znaky budou převedeny na entity.
  • Vyjadřujte se tu jako doma, ať víme jak to u Vás vypadá.
  • Odkazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy , nepoužívejte však v jednom příspěvku více jak 3 - to dělají jen spam roboti:-)
Hádají se Marx, Engels a Lenin, zda je lepší manželka nebo milenka. Zásadně manželka, říká Marx. Aby mohl člověk dělat revoluci, potřebuje mít jisté zázemí. Manželství je buržoazní přežitek. Jedině nejistota s milenkou udrží revolučního ducha v pohotovosti, tvrdí Engels. Co ty o tom soudíš, Lenine? No, nejlepší je mít manželku i milenku. Manželka si myslí, že jsi u milenky, milenka si myslí, že jsi u manželky a ty můžeš být v knihovně a učit se, učit se, učit se.
Petr Graubner | ICQ- 264912843, Jabber - pecan27@njs.netlab.cz | RSS | Šlape na miniRS | Styl CoolStyle | Zpracováno za: 0.249s | Počet SQL dotazů ve fóru: 1 | Admin